30 трав. 2017 р.

Дякую Патрульній Поліції Маріуполя

Моїй найкращій поліції присвячується. Приблизно з половиною з вас ми зустрілись на курсах. Для вас я був дивакуватим викладачем, що розповідав українською про якусь там невідому дискримінацію і толерантність, нахабно заявивши на початку, що працюю в ЛГБТ-організації :) Для мене ви були неординарними, надзвичайно мотивованими студентами, які навіть за 5 хв до кінця п’ятої пари хотіли щось знати. Правдами і неправдами, попри зливу, я прорвався крізь кордон (та ще й прихопив свого чоловіка) на вашу присягу — я дуже пишався вами і хотів, щоби Саша теж вас, таких розумних і красивих, побачив. Наступного ранку, йдучи містом, я старанно шукав очима ваші пріуси, а коли був бачив, відчував дотик щастя. Дякую вам, дівчата та хлопці! Ви — найкращі!

Немає коментарів: